ارزان ترین کارت گرافیک گیمینگ

ارزان ترین کارت گرافیک گیمینگ

با سلام خدمت تمامی کاربران سایت جهان بازار در این مقاله قصد داریم چندین مدل از ارزان ترین کارت گرافیک های گیمینگ و ماینینگ را معرفی کنیم تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

همانطور که میدانید کارت گرافیک یکی از اجزاء مهم سیستم ها و کامپیوتر های گیمینگ می باشد، پس باید هنگام خرید آن دقت کنیم البته قیمت کارت گرافیک هم بسیار مهم و حیاتی است. هنگام خرید کارت گرافیک گیمینگ ارزان باید اطلاعات کافی داشته باشیم یا اینکه شخصی از افراد دیگری برای این کار کمک بگیریم.

ارزان ترین کارت گرافیک گیمینگ

 

ارزان ترین کارت گرافیک گیمینگ rtx


ارزانترین کارت گرافیک گیگابایت گیمینگ GeForce RTX 2060 OC

 

کارت گرافیک گیمینگ تولید کمپانی گیگابایت GeForce RTX 2060 OC دارای تراشه TU106-200A بوده و از 1920 هسته CUDA به همراه 30 هسته RT و 544 هسته Tensor برای افزایش کارایی در پردازش‌های ماتریسی بهره می گیرد. فرکانس کاری این پردازنده گرافیکی که با فناوری 12nm ساخته شده است 14000MHz بوده و با برخورداری از قابلیت GPU Boost 4.0 این عدد، حداقل تا 1680MHz افزایش می‌یابد. این نوع کارت گرافیک گیگابایت از ارزان ترین کارت گرافیک گیمینگ می باشد و مخصوص بازی های سنگین است.

ارزانترین کارت گرافیک گیگابایت

کارت گرافیک گیگابایت گیمینگ GeForce RTX 3060 GAMING OC

 

کارت گرافیک قدرتمند مدل RTX 3060 GAMING OC از پردازنده‌ی گرافیکی GeForceRTX 3060 شرکت NVIDIA استفاده می‌کند .این نوع کارت گرافیک گیمینگ ارزان قیمت دارای 12 گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی GDDR6 می باشد.

در این کارت کارت گرافیک گیمینگ مدل RTX 3060 GAMING OC 12G سه فن خنک کننده به کار گرفته شده . خروجی تصویردو پورت HDMIو دو پورت DVI-D  می باشد. حال هدف از تولید این محصول این بوده که طرفدارانی که علاقه بازی روی رزولشن 1440p رو دارن و به حجم رم گرافیک بیشتر اهمیت میدن بوده. البته نمیشه از حق گذشت که توان پردازشی این جی پی یو نسبت به 12 گیگ رم و قیمت اون واقعا مناسب هست.

ارزان ترین کارت گرافیک گیگابایت

کارت گرافیک ماینینگ ROG STRIX RTX 3060 TI

 

کارت گرافیک گیمینگ RTX 3060TI از پردازنده‌ی گرافیکی GeForce RTX 3060 TI شرکت NVIDIA استفاده می‌کند .دارای 8 گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی GDDR6 می باشد.

در این کارت گرافیک ارزان ایسوس مدل RTX 3060TI سه فن خنک کننده به کار گرفته شده است. خروجی تصویر دو پورت HDMI و سه پورت Display می باشد. شرکت انودیا از سریعترین و کارآمد ترین پردازنده های گرافیکی جهان برای محصولات خود استفاده کرده است. که این کارت گرافیک قدرتمند فرکانس در حالت گیمینگ برابر 1860 و در حالت اورکلاک برابر 1890 می باشد.

ارزان ترین کارت گرافیک اینو

ارزان ترین کارت گرافیک 8 گیگ


ارزان ترین کارت گرافیک 8 گیگ GeForce RTX 3070 TUF

 

کارت گرافیک گیمینگ ASUS TUF RTX 3070 از تراشه گرافیکی GeForce RTX 3070 TUF شرکت NVIDIA استفاده می‌کند .دارای 8 گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی GDDR6 با پهنای باند بالا می باشد.  کمپانی ایسوس نرم افزار GPU TWEAK II را برای کاربران خود به جهت اورکلاک کردن کارت های گرافیک خود در اختیار آنها قرار می دهد.

خروجی تصویر دو پورت HDMIو سه پورت Display می باشد. مصرف برق این کارت قدرتمند 280 وات می باشد که به وسیله ی دو کانکتور 8 پین متصل می شود، از این جهت پاور توصیه شده برای این کارت حداقل 750 وات معرفی شده است.

ارزان ترین کارت گرافیک ایسوس

 کارت گرافیک 8 گیگ INNO3D GEFORCE RTX 3070 ICHILL X3

 

ارزان ترین کارت گرافیک ماینینگ RTX 3070 ICHILL X3 از تراشه گرافیکی GeForce RTX 3060 TI شرکت NVIDIA استفاده می‌کند. دارای 8 گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی GDDR6 با پهنای باند 448 می باشد. سرعت انتقال اطلاعات 14 گیگابیت در ثانیه است. خروجی تصویر یک پورت HDMI و سه پورت Display می باشد. جهت تغذیه این کارت گرافیک قدرتمند ماینینگ 2 تا پین 8 تایی استفاده شده است، از این جهت پاور توصیه شده برای این کارت حداقل 650 وات معرفی شده است.

گیمرها توسط این کارت گیمینگ بازی ها را با کیفیت 4K اجرا می کنند. Inno3D از هشت لوله گرمایی که در برد تعبیه شده اند و همینطور سه فن خنک کننده بهره می برد. همینطور از فناوری های NVIDIA G-SYNC و VR Ready هم پشتیبانی می کند.

ارزان ترین کارت گرافیک اینو

لیست کارت گرافیک های ارزان جهان بازار

 

مدل کارت گرافیکحافظه کارت گرافیکخرید آنلاین
کارت گرافیک گیمینگGeForce RTX 3070ظرفیت 8 گیگابایت
کارت گرافیک گیمینگGeForce RTX 2060ظرفیت 8 گیگابایت
کارت گرافیک گیمینگGeForce RTX 3080ظرفیت 10 گیگابایت
کارت گرافیکGeForce RTX 1030ظرفیت 2 گیگابایت
کارت گرافیک گیمینگGeForce RTX 3090 GameRockظرفیت 24 گیگابایت
کارت گرافیک گیمینگGeForce RTX 3070ظرفیت 8 گیگابایت

سخن آخر

به پایان این مقاله در سایت جهان بازار رسیدیم همانطور که در بالا آمده است لیستی از خوش قیمت ترین کارت گرافیک های گیمینگ و ماینینگ را به شما معرفی کردیم. اگرقصد دریافت مشاوره رایگان را دارید می توانید با شماره های داخل سایت در ارتباط باشید.